måndag 15 april 2013

Målning av golv!!

I veckan som var måste jag fått någon slags energiboost av att det va sol å helt underbart !eller så va allt på topp bara;) helt plötsligt så åkte äntligen mina målarburkar och penslar fram som legat å gömt sig halva vintern. Jag började lite smått ;) med att måla vårat köksgolv!!slip och tvätt först. Å jag fick sån feeling att hallgolvet fick sig lite färg åxå! :) och sen åkte hyllan på en liten behandling. Den kunde ju absolut inte va brun när golvet blev så vitt å fint, hihi! Men jag måste säga att jag blev otroligt nöjd, och det blev nog min man med, för han börja planera hur vi skulle göra för att fortsätta i dom andra delarna! :) och eftersom vi har nästan öppen planlösning så e ju det absolut snyggast! Men det är ju lite bengligare att ta bort stora tunga möbler.t om med sonen sa; åhh mamma, va fiint det blev!! Å då ska man bli stolt, eftersom han kan tycka att jag e liiite jobbig som bara vill ha vitt överallt i stort sett;) men med lite färg ( och då menar jag lite;) ) på kuddar och plädar så tycker jag absolut att vitt e klart den bästa grunden att ha! Ni ska få följa med på den resan åxå, med målning av golv och möbler som bara står och väntar på mig:) nu ska ju äntligen den " riktiga" värmen komma säger dom och då blir ju allt så mycket lättare å mysigare. Ha en underbar dag där ute och va rädda om varann!

Kram















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vid frågor eller funderingar eller vad som är på hjärtat;
Maila på; jenny.arknellkiel@gmail.com